359823
Book
In basket
Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej / Piotr F. Piesiewicz. - Stan prawny na 1 czerwca 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 598 stron ; 22 cm.
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 71568 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 539-598.
Target audience note
Dla adwokatów, radców prawnych, sędziów, właścicieli i pracowników podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again