359823
Book
In basket
Bogactwo brandingu : rozmowy z twórcami największych polskich marek / Adam Lis ; [rozmowy przeprowadzili Alicja Mysliwiec, Adam Lis]. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - 151, [2] strony : fotografie, portrety ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 73502 (1 egz.)
Notes:
General note
Na grzbiecie akronim serii: M.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again