347166
Książka
W koszyku
Złość, niezadowolenie, agresja, alkohol lub inne środki odurzające, a czasem zwykłe nierozumienie. To wszystko, z czym personel medyczny na co dzień styka się w swojej pracy. Pacjenci w sytuacjach stresowych ulegają emocjom. Z książki dowiesz się czy lekarz może odmówić wykonania świadczenia zdrowotnego wobec agresywnego pacjenta; jak postępować z trudnym pacjentem; jak komunikować się z pacjentem, by efektywnie przeprowadzić wywiad lekarski; z jakiej ochrony prawnej może skorzystać lekarz; jakich praw pacjenta musi przestrzegać lekarz i co grozi mu za ich naruszenie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74816 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej