359614
Book
In basket
Problematyka kultury szkoły ma duże znaczenie z wielu względów, ale przede wszystkim z tego powodu, że jest bardzo ważnym elementem socjalizacji dzieci i młodzieży. Świadomość znaczenia jakiegoś obszaru rzeczywistości edukacyjnej nie oznacza podobnej skali badań jego dotyczących. Badanie kultury szkoły nie należy do łatwych, gdyż wymaga ono analiz interdyscyplinarnych, wysokich kompetencji potrzebnych do interpretacji wyników badań oraz uwzględniania subtelnych, trudnych do pomiaru ilościowego elementów kultury (wartości, od-czucia, poczucie estetyki, przeżycia itp.). Dobrze się stało, że Autorki podjęły, nie po raz pierwszy zresztą, tę problematykę. (…) Przybliżenie polskim czytelnikom problematyki kultury szkoły w ujęciu autorów zagranicznych ma duże znaczenie w rozwinięciu w naszym kraju szerszej dyskusji dotyczącej kultury szkoły. (z recenzji prof. dr. hab. Mirosława J. Szymańskiego)
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 78063 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 215-229.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again