360021
Książka
W koszyku
"Monografia (...) wpisuje się w ciąg prac poświęconych problematyce wykorzystania narzędzi lingwistycznych w tekstach reklamowych. Jej zalety to jednorodny bogaty materiał źródłowy (600 pstów internetowych marki Lidl opublikowanych na portalu społecznościowym Facebook w określonym przedziale czasowym), szeroka perspektywa metodologiczna, jasny przekaz dotyczący postępowania badawczego, dobrze dobrana ilustracja materiałowa - zarówno warstwy słownej, jak i ikonicznej, przekonujące wnioski. Ciekawym pomysłem na konstrukcję monografii jest podział na dziesięć wykładów, z których każdy dotyczy odrębnej problematyki (ogólne podstawowe informacje o reklamie, komunikowanie się a przekaz reklamowy, perswazja, kategoryzowanie w reklamie, słownictwo i frazeologia, składnia i in.)." (z recenzji prof. dr hab. Anny Piotrowicz)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77055 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 271-283.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej