360277
Book
In basket
Do zbudowania marki osobistej nie wystarczy znajomość technikaliów. Potrzebna jest wiedza dotycząca samej marki osobistej: czym jest, jakie są jej składowe. Warto także mieć świadomość korzyści wiążących się z jej posiadaniem. Potem można się skupić na metodach jej kreowania. Wreszcie dobrze będzie poznać historie osób powszechnie znanych w świecie rodzimego IT, by móc zaczerpnąć naukę z ich doświadczeń. Wszystko to znajdziesz w książce, która - w co mocno wierzy jej autor, ekspert w branży IT, bloger, youtuber i podcaster - pomoże Ci w stworzeniu silnej marki osobistej.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 77131 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronie 175.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again