359843
Książka
W koszyku
Pragmatyka zarządzania procesowego przede wszystkim ma ujawnić uwarunkowania, które towarzyszą wdrażaniu podejścia w organizacji z perspektywy triady: strategie – ludzie – technologie. Takie ujęcie kształtuje perspektywę rozwoju organizacji procesowej, jak też transformacji cyfrowej, w której najważniejszą rolę pełnią pracownicy wykorzystujący coraz to bardziej zaawansowane technologie bądź współpracujący coraz częściej z tzw. pracownikami cyfrowymi (robotami softwarowymi, botami itd.) W tym kontekście rozwiązania technologiczne, takie jak: robotyzacja i automatyzacja procesów, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, data mining, zmierzając do hiperautomatyzacji, zyskują na popularności, a tym samym transformacji uległy w znacznej mierze same procesy oraz ich realizacja.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81613 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji Business Process Management Day, 2024.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy większości referatów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej