350282
Książka
W koszyku
Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78872 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Laws of UX : using psychology to design better products & services, 2024
Uwaga ogólna
Na okładce i grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
W książce także ISBN oryginału.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej