350581
Book
In basket
Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu.
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 78872 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Laws of UX : using psychology to design better products & services, 2024
General note
Na okładce i grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
W książce także ISBN oryginału.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again