359614
Książka
W koszyku
Książka jest efektem interdyscyplinarnych badań i współpracy specjalistów z zakresu prawa, komunikacji i grafiki. Wykorzystuje metodologię Legal Design, formułując konkretne propozycje upraszczania teksu prawnego z zastosowaniem form wizualnych wzmacniających siłę przekazu. Poszczególne rozdziały poświęcone są realizacji obowiązków informacyjnych w wybranych obszarach prawa. Każdy rozdział zawiera pogłębioną analizę prawną istoty, sposobu i skutków informowania oraz prezentację graficzną odzwierciedlającą najważniejsze zagadnienia poruszone w tekście. Publikacja podkreśla rolę obowiązków informacyjnych w przestrzeni publicznej i przedstawia skuteczne sposoby przekazywania komunikatów. Zwraca uwagę na problemy związane z odbiorem przekazu, zwłaszcza nieuwzględnienie perspektywy adresata informacji w zakresie jej zrozumienia i wykorzystania. W publikacji autorzy wskazują jak doniosłe jest posługiwanie się w obrocie prawnym zrozumiałymi pouczeniami oraz przedstawiają konkretne propozycje formułowania jasnych komunikatów czyniących zadość wymogom prawnym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79223 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także jako e-book.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej