360277
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 4289)
Książka to zbiór inspirujących opowieści nauczycieli, pedagogów i dyrektorów, którzy na co dzień praktykują pedagogię pozytywną i odkrywają przed czytelnikiem historie pełne pasji, zaangażowania i autentycznych relacji. Pokazują, że edukacja może być przestrzenią radości, akceptacji i twórczego rozwoju. Publikacja składa się z szesnastu części, z których każda koncentruje się na jednym z kluczowych pojęć, takich jak akceptacja, wdzięczność, szacunek czy pasja. Autorzy przedstawiają praktyczne przykłady, jak pedagogia pozytywna może zmieniać codzienną pracę z dziećmi i wspierać ich rozwój. Książka podkreśla znaczenie relacji w edukacji – nauczyciele, którzy budują więź z uczniami, mają większy wpływ na ich rozwój i motywację. Zawarte w publikacji historie pokazują, że pedagogika pozytywna to nie tylko teoria, ale realna praktyka oparta na budowaniu na mocnych stronach dziecka. Wprowadzona jest także refleksja nad edukacją jako przestrzenią współpracy, wzajemnego wsparcia i kreowania atmosfery optymizmu.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 80606 (1 egz.)
Notes:
Inny tyt: Pedagogia pozytywna w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej : z doświadczeń nauczycieli, pedagogów i dyrektorów
General note
Na stronie redakcyjnej podtytuł: z doświadczeń nauczycieli, pedagogów i dyrektorów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again