360277
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 4289)
Książka to zbiór inspirujących opowieści nauczycieli, pedagogów i dyrektorów, którzy na co dzień praktykują pedagogię pozytywną i odkrywają przed czytelnikiem historie pełne pasji, zaangażowania i autentycznych relacji. Pokazują, że edukacja może być przestrzenią radości, akceptacji i twórczego rozwoju. Publikacja składa się z szesnastu części, z których każda koncentruje się na jednym z kluczowych pojęć, takich jak akceptacja, wdzięczność, szacunek czy pasja. Autorzy przedstawiają praktyczne przykłady, jak pedagogia pozytywna może zmieniać codzienną pracę z dziećmi i wspierać ich rozwój. Książka podkreśla znaczenie relacji w edukacji – nauczyciele, którzy budują więź z uczniami, mają większy wpływ na ich rozwój i motywację. Zawarte w publikacji historie pokazują, że pedagogika pozytywna to nie tylko teoria, ale realna praktyka oparta na budowaniu na mocnych stronach dziecka. Wprowadzona jest także refleksja nad edukacją jako przestrzenią współpracy, wzajemnego wsparcia i kreowania atmosfery optymizmu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80606 (1 egz.)
Strefa uwag:
Inny tyt: Pedagogia pozytywna w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej : z doświadczeń nauczycieli, pedagogów i dyrektorów
Uwaga ogólna
Na stronie redakcyjnej podtytuł: z doświadczeń nauczycieli, pedagogów i dyrektorów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej