360332
Książka
W koszyku
Prace nad monografią rozpoczęły się wraz z początkiem studiów doktoranckich autora w 2016 roku. Wówczas to, w polskim środowisku politologiczno-medioznawczym wygłoszenie wystąpienia konferencyjnego, w którym ktoś ośmieliłby się sugerować, że mechanizmy propagandy mogą być obecne w czyimś ulubionym tygodniku opinii - nosiło znamiona kontrowersji, by nie rzec - skandalu. Dziś zaś, po upływie kilku lat stopniowo narastającej polaryzacji społeczno-politycznej, dla osób z branży jest to nie tylko już zrozumiałe, ale i nieuniknione, że propagandyzacja przekazu politycznego w Polsce postępuje w tempie wykładniczym. Ponadto, co kluczowe z punktu widzenia tematu niniejszej monografii: proces ten nie omija elitarnego sektora tygodników opinii. Dzieje się wręcz odwrotnie - to środowiska publicystyczne zgrupowane wokół tygodników opinii stanowią silny, tożsamościowy katalizator polaryzacji politycznej. Niniejsze opracowanie naukowe stanowi zwieńczenie kilkuletnich, autorskich badań nad tym jakże intrygującym zagadnieniem.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80875 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 343-374.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej