360277
Book
In basket
(Komentarze)
W publikacji uwzględniono zmiany wynikające z implementacji dyrektywy 2019/770 w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych oraz dyrektywy 2019/771 w sprawie niektórych aspektów umów sprzedaży towarów. Celem tych zmian jest ustanowienie wspólnych przepisów dotyczących niektórych wymagań w odniesieniu do umów zawartych między przedsiębiorcami a konsumentami o dostarczanie treści cyfrowych lub usług cyfrowych oraz umów sprzedaży zawartych między sprzedawcą a konsumentem. Wdrożono też przepisy dyrektywy 2019/2161, które mają polepszyć egzekwowanie i unowocześnienie unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta.
Availability:
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Copies are only available in the library: sygn. Podr.346 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 643-660.
Target audience note
Dla radców prawnych, adwokatów, sędziów, przedsiębiorców i ich związków oraz podmiotów zajmujących się ochroną praw konsumentów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again