360189
Book
In basket
Czy można oglądać programy telewizyjne, nie mając telewizji i nie korzystając z platform streamingowych? Jak zmienia się interaktywność telewizji pod wpływem mediów społecznościowych? Jak odbiorcy definiują telewizję w dobie nowych mediów? Książka Aleksandry Powierskiej przynosi odpowiedzi na powyższe pytania, prezentując świeże podejście do badań nad przemianami współczesnej telewizji. W efekcie przeprowadzonych analiz powstaje koncepcja sieciowości telewizji, która w duchu teorii ANT wskazuje na coraz większą liczbę aktorów ludzkich i nie-ludzkich kształtujących praktyki odbiorcze oraz doświadczenia widzów-użytkowników. W publikacji nie brakuje również wątków dotyczących języka mediów społecznościowych, komunikacyjnej roli obrazów oraz znaczenia algorytmów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 73227 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 225-237. Indeks.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania I Komunikacji Społecznej, Instytut Sztuk Audiowizualnych UJ
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again