359614
Book
In basket
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations. (…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami. (Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin)
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 73927 (1 egz.)
Notes:
Dod. s. tyt.: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland
General note
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Funding information note
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Language note
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again