359945
Book
In basket
Bingham i McDonald prezentują czytelnikom doświadczenia takich organizacji jak P&G, Instagram, wojsko, Honda, In-N-Out Burger, Slack, Under Armour, Burton, a nawet wojsko Stanów Zjednoczonych. Swoją książkę opierają o badania, a także rozmowy z setkami liderami i menedżerami. W swoich badaniach przyjęli podejście indukcyjne oparte na wielu przypadkach Polega ono na wyciągnięciu nowych wniosków z porównania różnych organizacji (sama metodologia opisana została na końcu książki). W kolejnych rozdziałach autorzy rzucają światło na osiem zasadniczych napięć, które musi opanować każdy innowator.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 78469 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Productive testions : how every leader can tackle innowation's toughest trade-offs, 2022.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 155-167. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again