359943
Książka
W koszyku
Bingham i McDonald prezentują czytelnikom doświadczenia takich organizacji jak P&G, Instagram, wojsko, Honda, In-N-Out Burger, Slack, Under Armour, Burton, a nawet wojsko Stanów Zjednoczonych. Swoją książkę opierają o badania, a także rozmowy z setkami liderami i menedżerami. W swoich badaniach przyjęli podejście indukcyjne oparte na wielu przypadkach Polega ono na wyciągnięciu nowych wniosków z porównania różnych organizacji (sama metodologia opisana została na końcu książki). W kolejnych rozdziałach autorzy rzucają światło na osiem zasadniczych napięć, które musi opanować każdy innowator.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78469 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Productive testions : how every leader can tackle innowation's toughest trade-offs, 2022.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 155-167. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej