359823
Book
In basket
Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organizacji z uwzględnieniem zróżnicowanych perspektyw badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem psychologii, nauk socjologicznych oraz ekonomii i polityki. Przedstawia zarówno historię badań z tego zakresu, prezentuje przegląd definicji, typologii kryzysów i sytuacji kryzysowych, jak również identyfikuje ich przyczyny oraz czynniki, które mogą zwiększać odporność organizacji na sytuacje kryzysowe. Mocno wyeksponowano zagadnienie kompetencji, które muszą posiadać menedżerowie, by efektywnie zarządzać organizacją znajdującą się w kryzysie.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 76890 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 149-163.
Target audience note
Dla studentów kierunków: zarządzanie, ekonomia, politologia, psychologia biznesu, socjologia, bezpieczeństwo wewnętrzne i uczestników studiów podyplomowych i MBA. Dla osób zajmujących się rozwiązywaniem praktycznych problemów zarządzania w sektorze biznesu oraz w sektorze publicznym.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again