359823
Książka
W koszyku
Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organizacji z uwzględnieniem zróżnicowanych perspektyw badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem psychologii, nauk socjologicznych oraz ekonomii i polityki. Przedstawia zarówno historię badań z tego zakresu, prezentuje przegląd definicji, typologii kryzysów i sytuacji kryzysowych, jak również identyfikuje ich przyczyny oraz czynniki, które mogą zwiększać odporność organizacji na sytuacje kryzysowe. Mocno wyeksponowano zagadnienie kompetencji, które muszą posiadać menedżerowie, by efektywnie zarządzać organizacją znajdującą się w kryzysie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76890 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 149-163.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków: zarządzanie, ekonomia, politologia, psychologia biznesu, socjologia, bezpieczeństwo wewnętrzne i uczestników studiów podyplomowych i MBA. Dla osób zajmujących się rozwiązywaniem praktycznych problemów zarządzania w sektorze biznesu oraz w sektorze publicznym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej