360320
Book
In basket
Życzenia, jako szeroko rozpowszechniony akt grzecznościowy, mają ugrunto­waną pozycję w kulturze. Na przestrzeni lat zmieniły się zarówno popularne for­my podawcze (choć nieprzerwanie funkcjonują w obiegu ustnym), jak i sama ich formuła. Jednocześnie media społecznościowe, które w dużej mierze zaczęły zastępować kontakty międzyludzkie, dążyły do sfunkcjonalizowa­nia życzeń składanych między użytkownikami. Dużą popularnością wśród mediów społecznościowych od lat cieszy się Facebook, proponując internautom wygodny i nowoczesny komunikator w obrębie dwóch płaszczyzn komunikacji – prywatnej i publicznej. Celem pracy jest przedstawienie modeli komunikowania życzeń, a także ich charakterystyka.
Availability:
Brak informacji o dostępności: sygn. 83177 (1 egz.)
Notes:
Dissertation note
Rozprawa doktorska. Uniwersytet Warszawski, 2019.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 219-226. Indeks.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again