360320
Książka
W koszyku
Życzenia, jako szeroko rozpowszechniony akt grzecznościowy, mają ugrunto­waną pozycję w kulturze. Na przestrzeni lat zmieniły się zarówno popularne for­my podawcze (choć nieprzerwanie funkcjonują w obiegu ustnym), jak i sama ich formuła. Jednocześnie media społecznościowe, które w dużej mierze zaczęły zastępować kontakty międzyludzkie, dążyły do sfunkcjonalizowa­nia życzeń składanych między użytkownikami. Dużą popularnością wśród mediów społecznościowych od lat cieszy się Facebook, proponując internautom wygodny i nowoczesny komunikator w obrębie dwóch płaszczyzn komunikacji – prywatnej i publicznej. Celem pracy jest przedstawienie modeli komunikowania życzeń, a także ich charakterystyka.
Status dostępności:
Brak informacji o dostępności: sygn. 83177 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca dysertacji
Rozprawa doktorska. Uniwersytet Warszawski, 2019.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 219-226. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej