360320
No cover
Book
In basket
(Monografie Prawnicze)
Hasło UKD
Jest to książka potrzebna tak prawnikom, jak i osobom zawodowo tworzącym reklamy i kampanie reklamowe. Celem jej jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy reklama może być utworem, czyli przedmiotem ochrony prawa autorskiego. Książka podzielona jest na cztery rozdziały. Pierwszy dotyczy ogólnych zagadnień związanych z reklamą i jej miejscem wśród innych, podobnych pojęć. W drugim omówione zostały poszczególne elementy tworzące dzieło reklamowe, w tym przede wszystkim idee, bowiem ich ochrona jest szczególnie istotna w działalności reklamowej. W kolejnym rozdziale omówiono podmioty prawa autorskiego: twórcy, agencje reklamowe i zamawiający reklamę. Ostatni rozdział dotyczy treści prawa autorskiego.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again