360320
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Hasło UKD
Jest to książka potrzebna tak prawnikom, jak i osobom zawodowo tworzącym reklamy i kampanie reklamowe. Celem jej jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy reklama może być utworem, czyli przedmiotem ochrony prawa autorskiego. Książka podzielona jest na cztery rozdziały. Pierwszy dotyczy ogólnych zagadnień związanych z reklamą i jej miejscem wśród innych, podobnych pojęć. W drugim omówione zostały poszczególne elementy tworzące dzieło reklamowe, w tym przede wszystkim idee, bowiem ich ochrona jest szczególnie istotna w działalności reklamowej. W kolejnym rozdziale omówiono podmioty prawa autorskiego: twórcy, agencje reklamowe i zamawiający reklamę. Ostatni rozdział dotyczy treści prawa autorskiego.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej