360332
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 5. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 201-[203].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej