359614
Book
In basket
Hasło UKD
Treści i prograny wychowania przedszkolnego
Rozdziały: Rozdział I. Modele edukacji realizowane w przedszkolu Sposoby badania edukacyjnych modeli standardowych Poszukiwania źródeł ukształtowania się standardowego modelu kształcenia i jego opis Poszukiwanie źródeł konstruowania alternatywnych modeli wstępnej edukacji czytelniczej i ich opis Konsekwencje "instrukcji" dla reformującej się edukacji Rozdział II. Relacje między sposobami kształcenia a stopniem opanowania przez dzieci umiejętności czytania oraz ocena istotności innych czynników mogących różnicować dziecięce postępy Umiejętności w zakresie czytania, przegląd badań Dlaczego i jak badano umiejętności czytelnicze ? Istotność relacji - efektywność modeli i uwarunkowania Wybrany przypadek alternatywny - "Sojusz metod" Prezentacja przypadku - "Sojusz metod" Osiągnięcia końcowe. Test opisywania umiejętności Faza refleksyjna przypadku "Sojusz metod" Podsumowanie końcowe - debata.
Availability:
All copies are currently unavailable: sygn. 37
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 239-[244].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again