359614
Książka
W koszyku
Hasło UKD
Treści i prograny wychowania przedszkolnego
Rozdziały: Rozdział I. Modele edukacji realizowane w przedszkolu Sposoby badania edukacyjnych modeli standardowych Poszukiwania źródeł ukształtowania się standardowego modelu kształcenia i jego opis Poszukiwanie źródeł konstruowania alternatywnych modeli wstępnej edukacji czytelniczej i ich opis Konsekwencje "instrukcji" dla reformującej się edukacji Rozdział II. Relacje między sposobami kształcenia a stopniem opanowania przez dzieci umiejętności czytania oraz ocena istotności innych czynników mogących różnicować dziecięce postępy Umiejętności w zakresie czytania, przegląd badań Dlaczego i jak badano umiejętności czytelnicze ? Istotność relacji - efektywność modeli i uwarunkowania Wybrany przypadek alternatywny - "Sojusz metod" Prezentacja przypadku - "Sojusz metod" Osiągnięcia końcowe. Test opisywania umiejętności Faza refleksyjna przypadku "Sojusz metod" Podsumowanie końcowe - debata.
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 239-[244].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej