360277
No cover
Book
In basket
Public relations / Sam Black ; przeł. Iwona Chlewińska. - Wyd. 3. - Kraków : "ABC", 2001. - 210 s. : il. ; 23 cm.
(Strategie Sukcesu)
Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną - to podstawowe założenia public relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe, ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa. Książka profesora Sama Blacka jest podręcznikiem oferującym profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.- Indeks.- Spis zamieszczonych programów kam- panii public relations
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again