360277
Brak okładki
Książka
W koszyku
John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Książka jest jego klasyczną pracą na temat tworzenia skutecznych reklam, poprawioną i uaktualnioną przez znanego konsultanta w dziedzinie reklamy, Freda E. Hahna. Metody i techniki zilustrowane są dziesiątkami autentycznych przykładów reklam. Obecne, piąte już wydanie zostało uzupełnione o najnowsze problemy mediów i reklamy. Książka, uznana za "biblię" autorów tekstów reklamowych, adresowana jest do copywriterów, pracowników agencji reklamowych, specjalistów ds. reklamy, pracowników działów marketingu oraz studentów zarządzania i marketingu.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wyd. 5 oznacza kolejność wyd. oryg.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej