360320
Book
In basket
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 247, [1] s. : il., faks., fot., wykr. ; 24 cm.
Hasło UKD
Reklama Marketing
Autorka przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Opisuje także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego. Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 234-238.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again