344395
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konkurencja jest zjawiskiem przenikającym od zarania dziejów wszystkie dziedziny działalności ludzi i społeczeństw. Konkurencja w gospodarce stanowi kluczowy przedmiot zainteresowania teorii i praktyki nauk ekonomicznych. Na jej obszarze występuje zresztą bodajże najsilniejsza więź interesów teorii i praktyki: uczeni i badacze dążą do poznania prawidłowości jakim procesy konkurowania podlegają, zaś gospodarka i jej podmioty potrzebują wyników badań teoretyków, aby wiedzieć jak działać w warunkach konkurencji. Odpowiedź ogólna na pytanie: jak działać, odnoszone do różnych podmiotów: gospodarek, przedsiębiorstw i poszczególnych ludzi, jest jedna: być konkurencyjnym.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 437-457.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej