360324
Książka
W koszyku
Hasło UKD
Teoria zarządzania Zarządzanie - strategie Zarządzanie-strategie-przedsiębiorstwa Marketing
Książka uczy patrzeć kompleksowo na rynek ze wszystkimi jego elementami, a przykłady konkretnych firm i konkretnych działań utwierdzają czytelnika w tym, że myślenie wykraczające poza ramy obowiązujące w danej branży daje mierzalne wyniki finansowe dla wszystkich. Lektura polecana wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkryć rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 317-324. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej