344554
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Hasło UKD: Marketing - podręczniki akademickie Gospodarka zagraniczna-podręczniki akademickie
Książka podejmuje problematykę marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz analizy międzynarodowego otoczenia marketingu, w kontekście europejskim i globalnym. Przede wszystkim szczegółowo omawia uwarunkowania kultrowe marketingu międzynarodowego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Podręcznik akademicki przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [307]-[312]. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej