360277
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Hasło UKD
Marketing - podręczniki akademickie Gospodarka zagraniczna-podręczniki akademickie
Książka podejmuje problematykę marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz analizy międzynarodowego otoczenia marketingu, w kontekście europejskim i globalnym. Przede wszystkim szczegółowo omawia uwarunkowania kultrowe marketingu międzynarodowego.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
General note
Podręcznik akademicki przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [307]-[312]. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again