360277
Book
In basket
Zamysłem autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Netogrrafia na stronie 162, bibliografia na stronie 163.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again