359614
Book
In basket
Problem bezpieczeństwa w szkole może być precyzowany z bardzo wielu punktów widzenia. Na obraz szkoły bezpiecznej składa się szereg obszarów, na które wpływ jest zróżnicowany. W obszarze uwarunkowań psychospołecznych warto dbać o klimat społeczny, relacje interpersonalne, wsparcie ze strony nauczycieli, postawy uczniów wobec szkoły, kompetencje i umiejętności społeczne, psycholigczne i emocjonalne zarówno uczniów, jak i nauczycieli. W wymiarze etycznym na pierwszy plan wysuwa się system wartości, na jakim opiera się szkoła, ale także indywidualne postawy wychowawców, rodziców, uczniów, nauczycieli i pracowników administracyjnych. Wymiar instytucjonalny to prawo, organizacja pracy, sposób zarządzania, bezpieczeństwo ekonomiczne. Można stwierdzić, że lista uwarunkowań bezpieczeństwa szkoły jest dość długa.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 62510 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy art.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again