343451
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa ; : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] s. : faks., fot. ; 24 cm.
Hasło UKD: Reklama-podręczniki akademickie
Książka ta adresowana jest do osób, które w związku z wybranym kierunkiem studiów mają zamiar związać swe życie zawodowe z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem. Reklama jest jedną z najsilniejszych form wpływu społecznego.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszcz. ang.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 250-[255].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej