360098
No cover
Book
In basket
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd. 4. - Warszawa : "Gebethner & Ska", cop. 1994. - XXX, 743, [1] s. : il. ; 26 cm.
Hasło UKD
Autor osadza marketing w realiach współczesnego życia gospodarczego i zachodzących w nim zmian, w szczególności internacjonalizacji przedsiębiorstw, globalizacji rynku oraz postępu technicznego oraz organizacyjnego. Marketing jest funkcją tych procesów, a równocześnie ich stymulatorem. To podejście przesądziło o uwzględnieniu w książce sprzężeń zwrotnych marketingu nie tylko z przemianami zachodzącymi w przedsiębiorstwie ale także z jego mikro- i makrootoczeniem. Czytelnik więc, nie tylko dowiaduje się o zasadach, sposobach, technice marketingu, jego strategii i badaniach, ale otrzymuje odpowiedź na pytanie: jakie są uwarunkowania tych zjawisk? Książka dostarcza więc wiedzy nie o marketingu "martwym", ale "żywym", zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia.
Notes:
Tyt. oryg.: Marketing management
General note
Tyt. oryg.: "Marketing management : analysis, planning, implementation and control" 1994.
Bibliography, etc. note
Indeksy.
Language note
Tekst tł. z ang.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again