344607
Książka
W koszyku
Praca stanowi próbę uzupełnienia luki badawczej dotyczącej poradnikowych funkcji mediów wielkiego zasięgu. Jej roli i znaczenia zarówno dla koncernów medialnych, jak i konsumentów treści. Autorka przeprowadziła kompleksową analizę poradnikowej oferty medialnej, koncentrując się na nadawcach, przekazie, odbiorcach i relacjach zachodzących między nimi w spoleczeństwie medialnym. Otrzymane wyniki skonfrontowała z dostępnymi danymi statystycznymi, badaniami czytelnictwa i badaniami rynku.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66437 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 343-367. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Spis treści i streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej