360277
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 277)
Autor przedstawia w książce zróżnicowanie wyników egzaminów gimnazjalnych w zależności od czynników społeczno-kulturowych i ekonomicznych. W czasie pisania pracy gimnazja znajdowały się w fazie rozwoju, a w momencie ukazania się publikacji kończą swą działalność. Książka może być jednym z finalnych rejestrów zalet i niedostatków tego typu szkoły, a także przyczynkiem do dalszej dyskusji o zasadności lub braku podstaw likwidacji gimnazjów. Praca dostarcza także wielu przesłanek do diagnozy przyczyn powodzeń i niepowodzeń innych przedsięwzięć oświatowych w środowiskach wiejskich i małomiasteczkowych.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 155-160.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again