343155
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Podręcznik przedstawiający elementarne prawdy na temat reklamy w środowisku cyfrowy. Rozważania na ten temat poparte są wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowanymi studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66542 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Ogilvy advertising in the digital age
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Ogilvy advertising in the digital age.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 277. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej