359614
Książka
W koszyku
Celem pracy jest próba uchwycenia sposobów wykorzystania w strategiach komunikowania obecnych na polskiej scenie politycznej podmiotów politycznych potencjału mediów społecznościowych, w tym przedstawienia oraz kreowania rzeczywistości politycznej i medialnej za pośrednictwem wspomnianych mediów. To również propozycja koncepcji postrzegania i analizowania strategii sieciowego komunikowania politycznego realizowanego przez podmioty polityczne w mediach społecznościowych, zwłaszcza przez pryzmat procesów mediatyzacji, profesjonalizacji, marketyzacji i hybrydyzacji komunikowania politycznego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66803 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 447-487. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej