339490
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Publikacja omawia zagadnienia związane z przekonywaniem i wywieraniem wpływu. Aytorzy przekazują wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66907 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Influence and persuasion
Uwaga ogólna
Na czwartej stronie okładki nazwy kilku autorów artykułów przedstawionych w tej książce: Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte.
Książka jest zbiorem artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 139-140.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej