360018
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie I. - Warszawa : WPWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 67064 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 255-254.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again