360277
Book
In basket
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym : metody, procedury, reagowanie / Dariusz Tworzydło. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 201, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
Pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie marki, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero, Drutex, Szlachetna Paczka.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 68129 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 185-201.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again