360084
Book
In basket
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 68366 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce: Wydanie II, na stronie redakcyjnej: Wydanie I.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 235-249.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again