343464
E-book
W koszyku
E-BOOK. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Influence : science and practice
Uwaga ogólna
Tytuł z ekranu tytułowego.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dostępna także wersja drukowana.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej