359614
E-book
In basket
E-BOOK. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. E (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Influence : science and practice
General note
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliography, etc. note
Bibliografia.
Additional physical form available note
Dostępna także wersja drukowana.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again