360189
Book
In basket
Książka jest cenną naukowo i bardzo potrzebną pozycją, opartą na wszechstronnym przeglądzie źródeł i wielopłaszczyznowym ujęciu problemów badawczych zogniskowanych na języku i jego roli w poznaniu. Monografię charakteryzuje świadoma interdyscyplinarność i polimetodologiczność badań. Rozumienie tekstu literackiego pokazane jest w ujęciu socjokognitywnym jako proces, który z jednej strony wymaga aktywizacji zasobów poznawczych i metapoznawczych ucznia z uszkodzonym słuchem, a z drugiej – ustalania zawartych w tekście znaczeń w wyniku dialogu z innymi, kompetentnymi członkami wspólnoty interpretacyjnej.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 70527 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 275-298.
Funding information note
Publikacja została dofinansowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej im.Marii Grzegorzewskiej ze środków na działalność statutową
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again