360189
Book
In basket
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy. Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy.
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 76680 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Made to stick : why some ideas survive and others die, 2007
General note
Na 4 stronie okładki: Komunikacja.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again