360277
Book
In basket
Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właściwego najlepszym programistom, ale także ćwiczyć systematyczność, innowacyjność, umiejętność znajdywania rozwiązań i pracy zespołowej. Na stronie Scratcha czeka cała gama ciekawych projektów: animowane historyjki, gry przygodowe, interaktywne samouczki, wycieczki z przewodnikiem, eksperymenty naukowe i wiele innych. Bez wątpienia każdy młody człowiek znajdzie tam inspirację, tylko... co dalej? Jak zacząć? Jak napisać pierwszą instrukcję?
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. 004 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Notes:
Tytuł przekładu angielskiego: Super Scratch programming adventure! (Scratch 3), 2019
General note
Dotyczy wersji 3 programu Scratch.
Netografia na stronach 156-157.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again