343181
Gra planszowa
W koszyku
Listy z Whitechapel : gra dedukcji i blefu dla 2-6 graczy, osadzona w wiktoriańskim Londynie / Gabriele Mari, Gianluca Santopietro. - Kraków : Galakta, © 2015. - 1 gra (1 plansza, 5 arkuszy policji, 4 listy Kuby Rozpruwacza, 5 żetonów szefów dochodzenia, 5 żetonów ruchów specjalnych, 7 czarnych znaczników patroli, 8 białych znaczników kobiet, 1 czerwony znacznik momentu zbrodni, 5 pionków nieszczęśnic, 5 pionków policjantów, 2 pionki Kuby Rozpruwacza, 1 zasłonka Kuby Rozpruwacza, 1 bloczek arkuszy, 3 przezroczyste niebieskie znaczniki fałszywych śladów, 19 przezroczystych żółtych znaczników śladów, 5 przezroczytych czerwonych znaczników miejsc zbrodni ) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 28 cm).
GRA PLANSZOWA. Londyn, 1888 rok, labirynt cuchnących i zatłoczonych uliczek. Niektórzy mówią, że ta dzielnica to piekło. Inni, do których nie uśmiechnęło się szczęście, nazywają ją domem. Na każdym rogu znajdziesz prostytutki. Ludzie nazywają je "nieszczęśnicami” i nie ma chyba dla nich trafniejszej nazwy. Witaj w dzielnicy Whitechapel. Witaj na ulicach Kuby Rozpruwacza. W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa. Tymczasem detektywi wykorzystują siłę dedukcji i przewagę liczebną, by go schwytać, nim dokona kolejnej zbrodni. Czy najsłynniejszy seryjny zabójca w historii ucieknie ponownie, czy tym razem dosięgnie go sprawiedliwość? Polowanie się rozpoczyna.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek: 13+.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej